23 januari 2017

PvdA Borger-Odoorn. Verkiezing Vrijwilliger van het jaar 2016.

Uit de vele inzendingen heeft de jury, bestaande uit Peter Zwiers, Ria Hoven en Derk Smit, de volgende keuze gemaakt voor de verkiezing Vrijwilliger van 2016. Er zijn 3 genomineerden.

Alle van Veen uit Valthe. Alle zet zich geweldig in voor de Goede Doelen Stichting Valthe –Groningen. In een paar jaar tijd heeft hij de monstertocht, met andere vrijwilligers, tot een fenomeen in Drenthe weten te maken. Hij is vrijwilliger bij de jaarlijkse fair Voor Boeren, Burgers en Buitenlui “In het Gras” in Valthe.

Vrijwilligersgroep “Plusbus Borger-Odoorn”. Het team bestaat uit 15 personen: buschauffeurs, begeleiders en 3 coördinatoren. De 3 personen zorgen voor het programma, het contact met de deelnemers en de te bezoeken doelen. De vrijwilligersgroep “ Plusbus” voorzien in een sociale behoefte onder ouderen. Preventief kan het ouderen langer zelfstandig thuis laten wonen en uit het zorgcircuit houden.

Henk Smit uit Valthermond. Henk is de drijvende kracht achter de voetbalvereniging VVV Valthermond. Hij is zeer betrokken geweest bij de verbouwing van de accommodatie. Hij is een groot deel van zijn tijd bij de club te vinden.

Het uitbrengen van de stemmen voor de beste vrijwilliger 2016 vindt plaats tussen 23 januari en 4 februari. Dit kan per mail [email protected] of 0591-513960 of via de site van de PvdA www.borgerodoorn.pvda.nl

Degene met de meeste stemmen wint de verkiezing en ontvangt op 11 februari 2017 een oorkonde en een diner bon ter waarde van € 60,00. Plaats en tijd worden nader bekend gemaakt.

Uiteindelijk bent u degene die beslist welke vrijwilliger over 2016 tot de meest gewaardeerde vrijwilliger zal worden benoemd.