Gemeenteraadsverkiezingen 21 maart 2018

25 februari 2018

Gemeenteraadsverkiezingen

Op 21 maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen en kun je je stem uitbrengen op de PvdA, om daarmee de beslissingen in Borger-Odoorn in de komende vier jaar te beïnvloeden.

Inleven Verbinden Meedoen

Wij leven ons in en luisteren naar je, omdat we ons betrokken voelen bij alle inwoners van de 25 dorpen in onze gemeente.  De PvdA wil de verbinding in de dorpen versterken en vindt het daarom vanzelfsprekend dat mensen vóór regels komen. Ons motto is dan ook: inleven verbinden meedoen. Download onze compacte flyer, of ons ultra-leesbare verkiezingsprogramma.

Hulp bij het kiezen

Twijfel je nog steeds na het lezen van ons programma en onze flyer? Dan is de online StemWijzer Borger-Odoorn misschien wel voor jou de uitkomst.

Jij hebt een mooie stem!

De gemiddelde opkomst bij de vorige verkiezingen in 2014 was 54%, iets meer dan de helft. De PvdA Borger-Odoorn vindt dat dat hoger zou moeten. Het gaat hier om jouw dorp, jouw zorg, jouw huis, jouw weg, jouw werk, jouw buurt.