11 maart 2014

Positieve politiek PvdA

De PvdA Borger-Odoorn heeft zich aangesloten bij het initiatief voor positieve politiek. Het Drentse plan voor positieve politiek komt van jongeren binnen de partij. Borger-Odoorn heeft het plan als een van de eerste omarmd met als uitgangspunt ‘de handen ineen voor de toekomst van Borger-Odoorn’.

Lijsttrekker Henk Zwiep van de PvdA Borger-Odoorn was meteen enthousiast. Het past volgens hem in de werkwijze van de lokale PvdA. Het past ook in het uitgangspunt van ‘Gewoon Doen!’, de titel van het verkiezingsprogramma van de partij.
De komende jaren zullen belangrijke jaren worden nu er bij de gemeente steeds meer taken komen. De PvdA wil daarbij kijken naar kansen en mogelijkheden. Mensen die zorg nodig hebben moeten die ook kunnen krijgen. Ook op het gebied van de werkgelegenheid wil de partij blijven investeren. Het omarmen van de actie positieve politiek is daarbij dan ook een logisch gevolg.
foto Positieve Politiek Borger-Odoorn2