Kees Dekkingafonds organiseert snerttocht op zaterdag 5 maart

25 februari 2022

Het bestuur van het Kees Dekkinga Fonds organiseert op zaterdag 5 maart een snertwandeltocht. Deze prachtige wandeltocht door de bossen rondom Exloo, van naar keuze 1 of 2 uur, start en eindigt bij het scoutinggebouw van de Hunze Hikers in Exloo aan de Polweg. Na afloop krijgt iedereen een heerlijke kop snert.

Opbrengst voor Kees Dekkinga Fonds

De volledige opbrengst van de wandeltocht is voor het Kees Dekkinga Fonds. Het Kees Dekkinga Fonds is een sociaal fonds en helpt mensen in Borger-Odoorn die voor een noodzakelijke uitgave staan, dat niet zelf kunnen betalen en waarvoor geen andere oplossing is.

Het Kees Dekkinga Fonds is in 2011 opgericht en heeft sindsdien tientallen huishoudens geholpen, bijvoorbeeld met zorgkosten. Het fonds is vernoemd naar het oud-raadslid voor de PvdA Kees Dekkinga. Hij wist telkens het minimabeleid van de gemeente te verbeteren en was daarin leidend in de gemeenteraad. Na zijn overlijden in 2009 besloot Peter Zwiers dat er een sociaal fonds in Borger-Odoorn moest komen met daarbij als naamdrager Kees Dekkinga.

Aanmelden voor de snertwandeltocht

Deelname kost €5 per persoon. U kunt ter plekke contant betalen, graag gepast, of overmaken op NL 68 RABO 3462 1090 57 t.n.v. Kees Dekkinga Fonds.

Om te weten hoeveel liter erwtensoep er gekookt moet worden is aanmelden wenselijk. U kunt mailen naar [email protected] of bellen met 0591 585028

Uiteraard wordt ook gedacht aan de geldende coronamaatregelen. Daarom wil de organisatie voor een goed verloop bij uw aanmelding graag weten wanneer u of uw groepje wil starten. Starten kan tussen 13.00 uur en 14.30 uur.