24 februari 2022

Henk Zwiep (PvdA Borger-Odoorn) genomineerd voor Beste Raadslid van Nederland

Raadslid Henk Zwiep van de PvdA Borger-Odoorn is genomineerd voor de titel van ‘Beste Raadslid van Nederland’. In de motivatie op de site staat: Henk maakt zich al jaren sterk voor de bestrijding van armoede. Hij was de drijvende kracht achter het voorstel om energiearmoede aan te pakken. Als Henk spreekt in de raad, dan luistert de rest. Hij brengt rust, kennis en is een echte verbinder. Een echt voorbeeld van een raadslid waarbij de inhoud belangrijker is dan de persoon.

Sinds zijn nominatie online staat kreeg de inwoner van Bronnegerveen meer dan 100 stemmen binnen 12 uur. Het toont aan hoe zijn werk wordt gewaardeerd. Henk Zwiep is sinds 2006 raadslid en tegenwoordig de fractievoorzitter van de PvdA in Borger-Odoorn. Voor de komende verkiezingen is hij de kandidaat-wethouder voor de PvdA.

De PvdA in Borger-Odoorn is trots op de nominatie van Henk Zwiep. Henk is al jaren actief en altijd constructief. Hij heeft oog voor de inwoners van Borger-Odoorn en geeft niet zomaar op. Hij staat altijd klaar voor een ander en gebruikt altijd de menselijke maat.

Met de verkiezing van het ‘Beste Raadslid van Nederland’ wordt aandacht gevraagd voor het belang van de lokale politiek. Tot 1 maart kan er worden gestemd op de genomineerden. Stemmen op Henk Zwiep kan via de link: https://www.besteraadslid.nl/raadslid/henk-zwiep